Eindelijk echt strand weer - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Dorien & Jonah - WaarBenJij.nu Eindelijk echt strand weer - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Dorien & Jonah - WaarBenJij.nu

Eindelijk echt strand weer

Door: DoJo

Blijf op de hoogte en volg Dorien & Jonah

27 Januari 2008 | Uruguay, Montevideo

Lieve allemaal,

Eindelijk weer een update, voor iedereen die gereisd heeft weet hoe lastig het is om soms een bericht te plaatsen vandaar dat deze een beetje laat naar jullie toe komt.

Vanuit Buenos Aires zijn we met de boot naar Uruguay gegaan, Montevideo. Wij hadden ons allebei echt geen voorstelling van dit land, maar het is erg mooi. We sliepen een leuk hostel. We hebben daar fietsen gehuurd en zijn langs de kustlijn gaan fietsen op zoek naar een mooi strand... nou dit hebben we gevonden en daar hebben we heerlijk onder onze parasol gelegen (ja in de volle zon is het echt niet uit te houden..)

Na een paar dagen relaxen zijn we doorgereisd naar Brasil... dat lezen jullie in het volgende bericht...

veel liefs,

Jo en Do

• 28 Januari 2008 - 06:20

Ineke Stam:

Mooie foto, ziet er relaxed uit.