Aankomst - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Dorien & Jonah - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Dorien & Jonah - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Dorien&Jonah

Blijf op de hoogte en volg Dorien & Jonah

20 Augustus 2007 | Ecuador, Quito

Hallo lieve mensen!!

Wij zijn net aangekomen in ons hotel. We hebben een erg voorspoedige reis gehad. We zijn opgehaald vanaf het vliegveld in Quito door Luis. Hij is een gids bij GAP adventures. Tijdens de rit naar het hotel deed de stad ons erg denken aan Curacao, zowel de kleuren als de geuren (olie op asfalt). We zitten echt in een te luxe hotel, wat natuurlijk niet erg is als je net zo´n vlucht erop hebt zitten. We hebben nog geen bereik met onze telefoon, iemand tips? Misschien dat de telefoon geen triple ondersteund ofzo...
Dat was het voor nu, dinsdag vliegen we naar de galapagos. Een update zal snel daarna volgen.

Liefs en kusjes,
Do&Jo

  • 20 Augustus 2007 - 00:31

    Herman :

    Welkom op het Zuidelijk Halfrond. hebben jullie het een beetje warm. Welk telefoonummer gebruiken jullie?
    Liefs voor jullie beide1
    Herman

  • 20 Augustus 2007 - 06:09

    Sanneke:

    He do en jo,
    Goed hoor zo'n luxe hotel!! lekker aclimatiseren.. Hebben jullie last van de hoogte?
    Veel plezier op de galalalalapos eilanden en niet opgegeten worden door een vogel!!!
    xxx

  • 20 Augustus 2007 - 07:33

    Papaleo:

    Hallo kids,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en in zo'n mooi hotel. Doet me weer even aan de reis met Dorien door Indonesie denken, waar we af en toe ook in zo'n te gek mooi hotel zaten. Wel filmen hoor !!!

    Hier alles goed, zit voor het eerst weer achter mijn bureau. Buiten miezert het een beetje, maar toch even lekker naar mijn werk gefietst.

    Ik hoop dat jullie een hele mooie tocht door de Galapagos gaan maken. Maak vooral een foto van die Darwin Vinken, die allemaal verschillende kromme snavels hebben, dat was het begin van de evolutietheorie van Charles Darwin !

    Groetjes en veel plezier,
    papa leo en mamma Marija

  • 20 Augustus 2007 - 07:46

    Martijn:

    Hola!!!

    Heeeeel veel plezier! Ben jaloers!

    KUS

  • 20 Augustus 2007 - 10:36

    Lisette:

    Heeee,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en in zo'n mooi hotel zitten!

    Deze keer zijn de kampioenschappen erg tegen gevallen en ik was 16e. Beetje jammer maar ach. Lekker bezig met het huis en ik kan niet wachten tot ons hondje komt!

    Heeeeeel veel plezier en ik denk aan jullie!

    Liefs Lisette

  • 20 Augustus 2007 - 10:42

    Martine:

    ha liefies, heel fijn om te horen dat jullie reis zo voorspoedig verlopen is.Het probleem met telefoons die het niet doen ken ik van Roel toen hij in Argentinie was. Ik zal hem even vragen hoe hij dat opgelost heeft. Liefs martine

  • 20 Augustus 2007 - 11:20

    Martijn:

    Mijn tel deed het in Peru/Bolivia/Arg/Chili/Brasil gewoon!

    Brakke paaltjes in Ecuador waarschijnlijk!!

  • 20 Augustus 2007 - 19:55

    The Cicaks, :

    Lieverdjes,
    Jullie zijn dus in Quito !
    Lekker aan het eind vd Americanas pasta gegeten?
    Morgen naar de Galapagos! Jaloers zijn wij ! Het is daar zo mooi, En van de blue footed Boobies kun je nog lekkerder "kippies" maken. Een zeeleeuw vloog met z'n snuit tegen de duikbril van Francien. Ik vond de cactussen prachtig en natuurlijk de iguanas.
    Lonely George blijft zielig zonder viendin.
    Lieverds, ik stuur de beloofde "medicijnen-site"naar je hotmail.
    Knuffeltjes,
    Francien en Jonkie

  • 20 Augustus 2007 - 21:03

    Michiel:

    Ga la pagos, mooie reis gewenst door de M van M&M
    liefs, M

  • 21 Augustus 2007 - 10:20

    Tsui:

    Dag lieve Do en Oon, weet niet of jullie nog mn smes ontvangen hebben maar ik wil jullie nog veel plezier wensen samen!
    tot lezens, zoen Tsui

  • 24 Augustus 2007 - 14:34

    Marit:

    Hee muppets!!
    Wat een verassing dat ik opeens een sms van jullie had! Leuk!!!
    Do, zou jij het adres van je ouders even willen mailen. Er is post over je auto en er moet geloof ik iets betaald worden ofzo...denk dat zij er wel meer van weten! Nou goed, hoop snel op een update!!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2008

Alweer 2 weken terug

14 Februari 2008

Rioooo de Janeiroooo

27 Januari 2008

Brasil lalala la laaaa

27 Januari 2008

Eindelijk echt strand weer

06 Januari 2008

Wat is het heet in Buenos Aires!!
Dorien & Jonah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19750

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 15 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: