Baños-Riobamba - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Dorien & Jonah - WaarBenJij.nu Baños-Riobamba - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Dorien & Jonah - WaarBenJij.nu

Baños-Riobamba

Door: DoJo

Blijf op de hoogte en volg Dorien & Jonah

05 September 2007 | Ecuador, Riobamba

Lieve Allemaal,

Nooit gedacht dat het in Ecuador zoveel zou regenen.. niet een bui.. nee gewoon net als in Nederland de hele dag miezeren.. Gelukkig schijnt nu de zon!!

De afgelopen dagen in Baños hebben we gewandeld, gehangen rond het haardvuur in het hostel en in bed gelegen (Do had buikpijn). Baños is een erg leuk dorp om te zijn, maar vanwege het weer zijn we verder gegaan.

We zijn nu 2 dagen in Riobamba en we wilden graag met een trein naar ´the devil`s nose´ maar na een dag lang rommelen bleek dat de trein kapot is en morgen niet zal rijden, BALEN!!

We zijn vandaag ook in het ziekenhuis geweest.. schrik niet.. we hebben de Fysiotherapie bekeken. Even voor de fysio´s: veel fysiotechniek, oefentherapie en oude apparatuur in de oefenzaal.

Morgen vertrekken we naar Cuenca (schijnbaar een van de mooiste steden van Ecuador), daarna trekken we door naar Loja (daar is zaterdag een groot festival).

Veel Liefs en Kusjes,
DoJo

• 05 September 2007 - 02:01

Herman :

Eindelijk. Marit zei dat ik maar heel kort moet reageren. En dan snel versturen. Probeer al eindeloos te communicren met jullie website.
    Geniet!Liefs.

• 05 September 2007 - 06:15

Sanneke:

Lekker leven hoor! Festivalletje, beetje wandelen en voor de open haard zitten! Mijn leven is ook weer begonnen.. ben gisteren voor het eerste naar de Uni geweest.. was erg leuk! En ik viel niet in slaap.. altijd een goed teken. Veel plezier in Cuenca!
    kus

• 05 September 2007 - 06:50

Marit:

hee, wat vervelend dat do buikpijn heeft, hoop dat je je snel weer beter voelt! Zullen maar zeggen dat het allemaal goed voor de weerstand is daaro! ;)
    Ik vind het echt zo gaaf om foto's van jullie te zien!!
    kus

• 05 September 2007 - 07:33

Martine:

ja, Zuid Amerika klinkt misschien warm en droog door het woord ZUID wat wij Nederlanders acosieren met warm. Gelukkig hebben jullie goeie spulletjes.Heerlijk hoor die foto's. Heel veel liefs. Martine

• 07 September 2007 - 15:26

Opa En Oma:

lieve do en jo,
    kaart ontvangen. Waren erg blij. Hebben genoten van de foto's. 2e lens van opa is ok.
    Liefs en een dikke kus. Opa en oma

• 07 September 2007 - 15:35

Opa En Oma:

live Do en Jo,
    Kaart ontvangen, erg blij,alle foto's gezien. Geweldig!! Opa's 2e lens ok. Veel liefs en een dikke kus van opa en oma.

• 14 September 2007 - 17:23

Punto:

Ha Do en Jo,

Wat een leuke foto's!! Het ziet er wel spannend uit op die paarden. Wat grappig die foto van dat cafe!! haha.

Heeeeeel veel plezier!

Liefs lisette